Z wiekiem skóra traci naturalną elastyczność, co spowodowane jest utratą kolagenu i pogorszeniem funkcji fibroblastów w skórze. Co zatem poprawi napięcie i elastyczność skóry? Zabiegi z kwasem hialuronowym! One stymulują produkcję nowego kolagenu, dlatego zapewnią znaczną poprawę napięcia i elastyczności starzejącej się skóry, co w konsekwencji poprawia jej wygląd.

EJAL 40 to bio-rewitalizujący produkt przywracający funkcje fizjologiczne skóry i poprawiający jej zagęszczenie poprzez przebudowę macierzy pozakomórkowej, dzięki stymulacji aktywności fibroblastów i tworzeniu nowych włókien kolagenu i elastyny. 40mg kwasu hialuronowego o masie cząsteczkowej 1200-1800 k. Daltonów (H-HA) podane w 4-punktowej technice bio-rewitalizacji pozwala na szybkie przywrócenie utraconego konturu twarzy.

EJAL 40 reintegruje poziom kwasu hialuronowego (HA), dlatego przeciwdziała jego naturalnej utracie w wyniku procesu starzenia i w konsekwencji jest zalecany w zabiegach odmładzających skórę oraz w zapobieganiu uszkodzeniom skóry pod wpływem działania słońca.

EJAL 40 to idealne rozwiązanie dla poprawy napięcia i elastyczności skóry.

EJAL 40 to niewątpliwie najnowsza generacja kwasu hialuronowego o średniej masie cząsteczkowej wyprodukowana w celu odtworzenia podstawowej struktury macierzy pozakomórkowej (ECM), dzięki czemu komórki zaangażowane w fazę regeneracji nowych włókien mogą przywrócić naturalne relacje funkcjonalne.

Dzięki swojej skuteczności, EJAL 40 jest w stanie zrestrukturyzować i wzmocnić macierz pozakomórkową, która rewitalizuje już odwodnioną i zniszczoną skórę przez starzenie i ekspozycję na słońce.

EJAL 40 zwiększa zdolność biosyntezy fibroblastów poprzez indukcję regeneracji optymalnego środowiska fizjologicznego, poprawę aktywności komórkowej, nawodnienie i syntezę kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego.

Powstanie preparatu

EJAL 40 powstał, dzięki doświadczeniu specjalistów i przy pomocy głównych ośrodków badawczych we Włoszech, którzy wybrali najlepszą spośród wielu możliwych kombinacji stężenia molekularnego i masy cząsteczkowej HA, czyli: 40 mg / 2 ml i 1200 – 1800 kDaltonów.

Efekty
  • szybko redukuje i eliminuje oznaki starzenia skóry
  • bio-rewitalizuje odwodnioną i zniszczoną skórę
  • przywraca utracony kontur twarzy
  • wzmacnia macierz pozakomórkową skóry
  • neutralizuje zwiotczenie skóry
  • wygładza zmarszczki
  • poprawia napięcie i elastyczność skóry

EJAL 40 podaje się innowacyjną 4-punktową techniką bio-rewitalizacji.

4-punktowa technika bio-rewitalizacji (4 PBR) polega na podaniu za pomocą iniekcji 0,25 ml preparatu na punkt po każdej stronie twarzy, minimalizując ryzyko siniaczków i optymalizację skuteczności poprzez najbardziej jednorodne i płynne wstrzyknięcie kwasu hialuronowego.

W celu kompleksowego odmłodzenia skóry zaleca się wykonanie 3 zabiegów w odstępach 2-4 tygodni. Dla uzyskania optymalnych rezultatów zaleca się wykonywanie sesji przypominających w odstępach 3-miesięcznych w ilości zależnej od zaawansowania procesu starzenia.

Dla dodatkowego wzmocnienia efektu zabieg powtarza się dwa razy w roku.

• zwiotczenia skóry
  • zmarszczki
  • utracone napięcie i elastyczność skóry
  • poprawa wyglądu skóry